عضله سازی با تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک (سبز)

عضله سازی با تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک (سبز)

عضله سازی با تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک (سبز)

عضله سازی با تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک (سبز)

پروتئین بعد از آب بیشترین مواد و وزن بدن انسان را تشکیل می دهد، بنابراین پروتئین یکی از مهمترین مواد در برنامه غذایی افراد می باشد. تخم مرغ به عنوان غنی ترین منبع برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن شناخته شده است، به جرات می توان گفت که این ماده غذایی حتی از گوشت گوساله غنی تر می باشد. نکته مهمی که لازم است گفته شود این است که، سفیده تخم مرغ حاوی مقدار زیادی پروتئین بوده ولی از کالری و چربی کمتری برخوردار می باشد، به همین دلیل برای بدنسازان و افرادی که به دنبال عضله سازی هستند مناسب است. هر تخم مرغ متوسط حاوی ۷ گرم پروتئین می باشد و این در مقایسه با پروتئین موجود در زرده حدودا ۲ برابر است. اهمیت پروتئین در عضله سازی برای همه افراد واضح و مبرهن است و می دانید که بدون وجود این ماده غذایی عضله هرگز رشد نخواهد کرد. چنانچه شما نیز به دنبال افزایش حجم عضله های خود هستید پیشنهاد می کنیم که با ما همراه باشید.

چرا مصرف تخم مرغ برای ورزشکاران لازم است؟

ورزشکاران برای پیشبرد برنامه های ورزشی خود باید از پروتئین بسیار زیادی بهرمند شوند چراکه برای انجام ورزش های سنگین نیازمند به عضله های حجیم هستند و ممکن است بعد از انجام برنامه های ورزشی خود عضلات آن ها آسیب ببیند، بنابراین برای ترمیم این بافت ها باید از پروتئین استفاده کنند. مصرف پروتئین برای این دسته از افراد بیشتر از متوسط مصرف در افراد دیگر است. تخم مرغ منبع غنی تامین پروتئین در انسان ها می باشد و در بین ورزشکاران بسیار محبوب می باشد، اگر شما ورزشکار هستید و از خوردن این ماده غذایی لذت برده و پروتئین مورد نیاز شما را تامین می کند، پیشنهاد می کنیم به کار ادامه دهید. تخم مرغ علاوه بر موارد ذکر شده حاوی مقدار زیادی ویتامین ( آ، کا، ای، بی، بی ۱۲، فولیک اسید، ریبو فلاوین ، ۸ نوع اسید) می باشد، همچنین روی، آهن و مواد معدنی را نیز دارا می باشد.

برخی از ورزشکاران بعد از مصرف سفیده تخم مرغ با خود می گویند که با چربی موجود در آن را چه کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به بررسی های انجام شده تا کنون هیچ گونه چربی اشباع نشده (چربی بد) در سفیده تخم مرغ پیدا نشده است، تمامی چربی های موجود در تخم مرغ در قسمت زرده قرار دارد. لازم به ذکر است که هضم تخم مرغ آسان بوده و به راحتی جذب بدن می شود، به همین دلیل استفاده آن برای ورزشکاران مناسب است. اگر به دنبال خرید تخم مرغ های با کیفیت و با ارزش غذایی بالا هستید پیشنهاد می کنیم تخم مرغ مصرفی خود را از محصولات تخم مرغ سبز پورعلی تهیه کنید. این مجتمع تولیدی محصولات خود را به صورت مکانیزه و به دور از آلودگی تولید می کند و از هیچ نوع رنگ دانه مصنوعی استفاده نمی کند.

آیا از مصرف تخم مرغ آب پز خسته شده اید؟

بسیاری از ورزشکاران بعد از مدتی از مصرف تخم مرغ به صورت آب پز خسته می شوند، به عبارت دیگر از چشمشان می افتد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که تخم مرغ را به صورت های مختلف استفاده کنید. در ادامه این مطلب چند نمونه از اشکال مختلف مصرف تخم مرغ را به شما معرفی خواهیم نمود.

خاگینه کردن: تخم مرغ را با مقداری آرد ترکیب کرده و آن را هم بزنید تا یک دست شود، سپس مقداری به آن ادویه (زردچوبه – نمک – درصورت تمایل زعفران) اضافه کنید. در مرحله آخر مقداری روغن (گتجد یا زیتون) در ماهیتابه بریزید و مواد را درون آن پخش کنید و اجازه دهید که سرخ شود. بعد از اتمام آن می توانید میل کنید.

نیمرو کردن: روش دیگری که برای مصرف تخم مرغ می توان گفت، نیمرو کردن آن است که همه با نحوه طبخ آن آشنا هستید.

ترکیب کردن تخم مرغ با مواد غذایی دیگر: برای مثال می توانید تخم مرغ را به صورت کوکو سبزی نیز مصرف کنید.

پختن در ماکروفر: تخم مرغ را در ماکروفر بپزید و بعد از پخت با ترکیب شیر، ماست، جوی دوسر و کمی روغن بذر کتان مصرف کنید.

شما با مصرف روزانه ۵ عدد سفیده تخم مرغ و ۲ عدد زرده چه میزان از مواد مورد نیاز بدن ما تامین می شود:

پروتئین ۲۳٫۵ گرم
چربی (چربی مفید) ۵٫۵ گرم
کربوهیدرات ۰
کالری ۱۴۰ گرم

شما می تونید برای برای خرید عمده تخم مرغ با نمایندگی تخم مرغ سبز تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از قیمت عمده تخم مرغبر روی لینک کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *